hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اجرای عملیات بهسازی خیابان حریم ریل راه آهن در شهر قائم(عج)

قم|اجرای عملیات بهسازی خیابان حریم ریل راه آهن در شهر قائم(عج)

شهردار منطقه پنج قم با بیان اینکه پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه همچنان در حال پیگیری و اجراست، گفت: در همین راستا پس از برداشتن دیوارهای حریم ریل راه آهن، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اجرای عملیات آسفالت خیابان حریم ریل راه آهن شهرقائم(عج)، اظهار کرد: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ ها محسوب می‌شود این پروژه به سرعت اجرای گردید.

شهردار منطقه پنج قم در ادامه گفت: عملیات جدول‌گذاری به طول ۱۴۰۰ متر و آسفالت به مساحت بیش از ۳۲۰۰ مترمربع با توزیع ۳۳۰ تن آسفالت به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و مناسب سازی محیط شهری انجام شد.

اقبالیان یادآور شد: اجرای این پروژه نقش بسزایی در تجمیع کوچه های شهرک قائم(عج) منتهی به ریل راه آهن داشته و با احداث این معبر کوچه ها از حالت بن بست خارج شده و از نظر افزایش ظریب امنیتی از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی در پایان از همکاری مسئولان راه آهن قم در راستای اجرای این پروژه که با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان منطقه شهر قائم(عج) به انجام رسید، قدردانی کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد